Ön itt jár: > >

Garancia

Általános garanciális ismertető

A gyártók hivatalos honlapján található garanciális időellenőrző alkalmazások a termék gyártási idejétól számítva jelenítik meg a garanciális időtartamot. Ezért itt a garanciális idő kezdeti és befejező dátuma eltér a tényleges garanciális időtől. Minden gyártó minden egyes termékére egyaránt vonatkozik, hogy a garanciális idő kezdete a számla kiállításának időpontjával egyezik meg. Így a jótállási idő minden esetben ettől az időponttól számítandó.

Az egyes gyártók garanciális szervízei és szervízfeltételei:

ACER garanciális szervizek

Az Acer készülékek központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200

PACKARD BELL márkaszervizek

A PACKARD BELL központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200

Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelésében, az alábbi szervizpartner áll az Ön rendelkezésére:

EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
E-mail: E-mail írása
Web: Ugrás a honlapra ->
Nyitva tartás:
Hétfő-Csütörtök: 9-16 óráig, Péntek: 9-15 óráig

 

APPLE garanciális szervizek

Szervíz útmutató: Ugrás a honlapra ->

iStyle Pest
Bemutatóterem, oktatóterem, értékesítés és szerviz: 1061 Budapest, Andrássy út 4.
Bemutatóterem nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 10-20, Szombat: 10-14
Szerviz nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10-18, Szombat: csak munkafelvétel
Központi telefonszám: +36 1 453-3939, +36 30 453-3939
Fax: +36 1 453-3940
Értékesítés: E-mail írása
Technikai tanácsadás: E-mail írása

ASUS garanciális szervizek

Az ASUS ingyenesen futárszolgálattal szállítja el a meghibásodott laptopját.

ASUS szerviz - ügyfélszolgálat:
Telefon: +361-505-4561 9-17:30 óráig

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden Notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - az ASUS honlapján található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással itt érhető el.
 

DELL garanciális szervizek

Dell központ: 0680016157
Csakúgy mint az ASUS és a HP jótállásoknák, minden nálunk vásárolt DELL laptopra a termék mellett feltüntetett teljes magyarországi jótállás vonatkozik. Természetesen a javítás a garancia időtartama alatt teljesen ingyenes.

A Terméket regisztrálni kell a későbbi garancia-érvényesítés érdekében: itt -->

HRP Hungary
1133 Budapest, Véső u. 7
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
E-mail: E-mail írása
Hibabejelentés: E-mail írása
Alkatrész rendelés: E-mail írása
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8-18 óráig
Nyári nyitvatartás: Hétfő-Csütörtök: 8-17 óráig, Péntek: 8-16 óráig

Általános vállalási feltételek
A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

HUMANSOFT KFT
1037 Budapest Montevideo u. 8.
Telefon: +361-270-7660 8:30-17:15
E-mail: E-mail írása
Online hibabejelentő: Ugrás a honlapra ->

HP garanciális szervizek/Helpdesk

Garancia útmutató: Ugrás a honlapra ->

A garanciális javítását kérheti otthonában vagy munkahelyén megbízott futárszolgálatunk által. A szolgáltatás igénybevétele kizárólag a 06-40-200-629-es vevőszolgálati telefonszámon lehetséges miután munkatársunk beazonosította az Ön készülékét, a meghibásodást és a garanciális jogosultságot. A hibás készülék cseréjére kb. 5 munkanap múlva kerül sor a telefonon egyeztetett napon és helyen, munkaidőben. Akkor célszerű ezt a szolgáltatásunkat igénybe vennie, ha a megbeszélt napon munkaidőben Ön, vagy megbízottja folyamatosan a megbeszélt helyen tartózkodik a hibás készülékkel. Garanciális extra szolgáltatásunk bármely magyarországi település belterületén ingyenesen vehető igénybe.

Üzleti modellek: +361-382-1111
Kizárólag Presario és Pavilion modellek: +3640-200-629

A fenti telefonszámon lehet a hibát bejelenteni, illetve a legközelebbi szervizpartnert megtalálni.

Márkaszerviz: itt -->

Lenovo:

További információk:

Szolgáltató: TeleMax GSM Szerviz Kft.

Elérhetőség: http://tmx.hu/
Helyszín: Budaörs, Kinizsi utca 2/B
Logisztikai és szállítási szolgáltató: Magyar Posta
Igénylési és regisztrálási eljárás
(1) Gyári sorozatszám és termék típus szám
(2) Ügyfél vezeték- és keresztneve
(3) Felvételi cím
(4) Kontakt adatok: e-mail, mobilszám
(5) Igény nyilvántartás(protokol) részletes hibaleírással
(6) Számlamásolat (pdf)
(7) A gép ne rendelkezzen biztonsági jelszavakkal

 

MSI garanciális szervíz

Albacomp MSI szerviz
8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 9.

Telefon: +3622-515-494
Fax: +3622-515-474
E-mail: E-mail írása
Nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 8:00-16:30

Toshiba garanciális szervizek

Display Szerviz Kft
1139 Budapest, Frangepán u. 46.
Telefon: +361-451-0357
Fax: +361-329-9058
Web: Ugrás a honlapra ->
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 9-17 óráig

HRP Hungary Kft.
1133 Budapest, Véső u. 7
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
E-mail: E-mail írása
Hibabejelentés: E-mail írása
Alkatrész rendelés: E-mail írása
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8-18 óráig
Nyári nyitvatartás: Hétfő-Csütörtök: 8-17 óráig, Péntek: 8-16 óráig

Általános vállalási feltételek

A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

Technotrade Informatikai zRt
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-252-6470
Nyitva tartás: Hétfő-Csütörtök: 8:30-16 óráig, Péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik: Ugrás a honlapra ->

SONY garanciális feltételek

Regisztrálja a terméket: Ugrás az oldalra ->
Internetes támogatás: Ugrás az oldalra ->
Javítás és szervizelés: Ugrás az oldalra ->
Kapcsolatfelvétel a Sony támogatási részlegével: Ugrás az oldalra ->
Kérdések és válaszok (angol nyelvtudás javasolt): Ugrás az oldalra ->
Hivatalos szervizek: Ugrás az oldalra ->